خبرچین

خبرچین مرجعی برای آموزش بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.

خبرچین

خبرچین مرجعی برای آموزش بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.


تیم خبرچین به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف ما کمک به آشنایی مردم با فناوری‌های جدیدی مثل بیت‌کوین، بلاکچین و ارزهای دیجیتال هست و در این راه سعی می‌کنیم تا پروژه‌های کلاهبرداری را هم به شما معرفی کنیم. ما در سایت خبرچین و شبکه‌های اجتماعی دیگرمان سعی میکنیم تا با آموزش ساده مفاهیم پایه و اصولی ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین به شما در برداشتن اولین قدم‌هایتان کمک کنیم.

  • ۰
  • ۰

ارزهای دیجیتال

امروز در دنیایی زندگی می­‌کنیم که کسب و کارهای انلاین درآمد بیشتری نسبت به کسب و کار‌های سنتی دارند. جامعه به دنبال سرعت و تکنولوژی حرکت می­‌کند و هر روز راه­‌های جدیدی برای حل سریع‌­تر مسائل به وجود می ­آیند. ارزهای دیجیتال برای تغییر قوانین آماده اند. اما ارز دیجیتال چیست؟ به همه‌­ی پول­‌هایی که در اینترنت قابلیت نگهداری را دارند، ارز دیجیتال می‌­گوییم.
هرچه که به سمت آینده گام برمی‌­داریم ، کاربرد ارزهای کاغذی کم­تر و دنیای ارزهای دیجیتال پر رونق­‌تر می­شود. ارزهای دیجیتال شفافیت و امنیت بالا را برای دنیای ما به ارمغان آورده‌اند. بیت­ کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، آمده است تا پول دنیا شود.

 

تا این دوره را مشاهده نکردید، وارد دنیای ارزهای دیجیتال نشوید!

ما سعی کردیم تا در یک دوره کاملا رایگان، با عنوان دوره نقطه صفر ارزهای دیجیتال مفاهیم پایه در مورد ارزهای دیجیتال را به شما آموزش بدهیم. بعد از توضیحات پایه، به سراغ معرفی انواع کیف پول‌­ها رفتیم و کار با کیف پول­‌ها را آموزش دادیم. سپس انواع روش‌های درآمد‌زایی از ارزهای دیجیتال را بررسی کردیم. در این قسمت شما را با سرمایه‌­گذاری، ترید کردن و استخراج آشنا کردیم و تجربیات تیم را در اختیار دانشجویان قرار دادیم.
در ادامه وارد بحث صرافی­‌ها شدیم و کار با صرافی بایننس ( که معتبر ترین صرافی جهانی در این حوزه است ) را آموزش دادیم. در صرافی بایننس، شما می­‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را به هم­دیگر تبدیل کنید. بعد از کار با صرافی­‌ها به سراغ پروژه‌­های اسکم یا کلاه­برداری رفتیم. از آن­‌جایی که دنیای ارزهای دیجیتال، دنیای نوپایی است، هر روزه پروژه‌­های کلاه­برداری زیادی پا به عرصه می­‌گذارند و با وعده‌ ­های دروغ، سرمایه‌ مردم را به تاراج می‌­برند. در این پروژه‌­ ها، همیشه ویترین ­‌های زیبایی از جمله دفاتر زیبا و سمینار­های پرجمعیت را می­‌بینیم. اما نگران نباشید، ما به شما قوانین بازی این پروژه‌­ها را آموزش دادیم.

دوره نقطه صفر ارزهای دیجیتال
  • ۰۰/۰۲/۱۶
  • خبرچین khabarchain

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی