خبرچین

خبرچین مرجعی برای آموزش بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.

خبرچین

خبرچین مرجعی برای آموزش بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.


تیم خبرچین به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف ما کمک به آشنایی مردم با فناوری‌های جدیدی مثل بیت‌کوین، بلاکچین و ارزهای دیجیتال هست و در این راه سعی می‌کنیم تا پروژه‌های کلاهبرداری را هم به شما معرفی کنیم. ما در سایت خبرچین و شبکه‌های اجتماعی دیگرمان سعی میکنیم تا با آموزش ساده مفاهیم پایه و اصولی ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین به شما در برداشتن اولین قدم‌هایتان کمک کنیم.

  • ۰
  • ۰

 

 

بازار ارزهای دیجیتال هر روز شاهد معامله های زیادی است. عده ای در این بازار مشغول خرید ارزهای دیجیتال هستند و عده ای هم فروشنده ارزهای دیجیتال هستند. شاید هرکسی که دستی در خرید و فروش ارز دیجیتال دارد، خودش را معامله گر ارز دیجیتال بداند، در صورتی که اینطور نیست. معامله گر کسی است که سعی می کند از طریق پیش بینی وضعیت بازار با خرید و فروش دارایی های خود کسب سود کند.

راز معامله گران بازنده

اکثر افرادی که در بازارهای مالی فعالیت می کنند، فکر می کنند که تنها کاری که باید انجام دهند این است که درست تحلیل کنند. این ها فکر می کنند که تحلیل کردن همه چیز است و زمان زیادی را صرف می کنند تا انواع روش تحلیل را یاد بگیرند. اما وقتی با این دیدگاه وارد معامله می شوند، تعداد ضررهای بیشتری نصیبشان می شود و البته تعداد سودهای کمتری! 
این افراد، همچنان به مسیر خود ادامه می دهند و روش های بیشتری را آموزش می بینند و فکر می کنند که هرچقدر بیشتر آموزش ببینند، کمتر ضرر می کنند! این مسیر تا جایی ادامه دارد تا به سردرگمی برسند. در این مرحله یا معامله گری را رها می کنند یا هم به پاسخ می رسند. اشکال کار در طرز فکرشان است. برای موفقیت در ارزهای دیجیتال داشتن دانش تحلیل کافی نیست!

ساختار معامله گر برنده 

برای اینکه در مسیر معامله گری موفق قدم بردارید، ابتدا باید ساختار معامله گری را کامل بدانید. معامله گری چیزی بیشتر از یک تحلیل کردن است. معامله گری سه بخش دارد، بخش اول استراتژی معاملاتی است. در این بخش شما با استفاده از علم تحلیل مسیر بازار را تشخیص می دهید و در همان جهت وارد معامله می شوید، جالب اینجاست که این تحلیل بخش اندکی از معامله گری است! 
بخش دوم، مدیریت سرمایه است که در این مرحله شما با علم مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک، قوانینی برای معامله هایتان تنظیم و اجرا می کنید. این بخش سی درصد از معامله گریست و از بخش قبل مهم تر است.
بخش سوم، روانشناسی معامله گری است که درصد بالایی از معامله گری را شامل می شود. در مورد هر کدام ا این بخش ها، به طور مفصل در دوره نقطه صفر معامله گری صحبت کرده ایم.

چرا دوره نقطه صفر معامله گری

ما ادعا می­‌کنیم که این دوره، با بیشتر دوره‌­های پولی ارزهای دیجیتال متفاوت است. چرا که ما، مطالب را به صورت عملی و کاربردی به دانشجویان آموزش داده‌ایم. به عنوان مثال بعد از ساخت اکانت صرافی کوکوین، مبلغی را وارد صرافی کردیم و با آن مبلغ، خرید و فروش­‌های متعددی انجام دادیم. بعد از اینکه انواع روش­ های خرید و فروش را به صورت عملی آموزش دادیم، . نقطه مثبت دیگر این دوره ، کیفیت ویدیوها و تدوین حرفه‌­ای دوره هست که جذابیت دوره را چند برابر کرده است. در واقع هدف ما در خبرچین، ارائه آموزش های با کیفیت در حوزه ارزهای دیجیتال است. دوره رایگان نقطه صفر معامله گری

  • ۰۰/۰۷/۲۶
  • خبرچین khabarchain

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی