خبرچین

خبرچین مرجعی برای آموزش بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.

خبرچین

خبرچین مرجعی برای آموزش بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.


تیم خبرچین به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف ما کمک به آشنایی مردم با فناوری‌های جدیدی مثل بیت‌کوین، بلاکچین و ارزهای دیجیتال هست و در این راه سعی می‌کنیم تا پروژه‌های کلاهبرداری را هم به شما معرفی کنیم. ما در سایت خبرچین و شبکه‌های اجتماعی دیگرمان سعی میکنیم تا با آموزش ساده مفاهیم پایه و اصولی ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین به شما در برداشتن اولین قدم‌هایتان کمک کنیم.

  • ۰
  • ۰

 

 

چاپخانه‌های آنلاین مانند تیک پرینت، معمولا سایت‌های فروشگاهی هستند که با قالب‌ها مختلفی و با کمک نرم‌افزارهای گوناگونی مانند چاپیروس ساخته می‌شوند و تمامی خدمات چاپ سنتی را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهند. این خدمات طیف گسترده‌ای از انواع چاپ را در بر می‌گیرد و با توجه به نیازتان می‌توانید:

  1. آنچه می‌خواهید را طراحی کنید،
  2. اندازه‌ها را تعیین کنید،
  3. تعداد را وارد نمایید،

و در این مرحله سایت به شما هزینه و مدت زمان لازم برای چاپ و ارسال را اعلام می‌کند.

این چاپخانه‌ها در مقایسه با چاپخانه‌های سنتی مزایا و معایبی نیز دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

 

مزایای استفاده از چاپ آنلاین کدامند ؟

به طور کلی هر کسب و کار آنلاینی مزایایی برای صاحب کسب و کار و همچنین محاسنی برای مخاطب آن در پی دارد. از جمله مزیت‌های مشترک چاپ آنلاین برای مالکان چاپخانه و مخاطبان آن، صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. مخاطب لازم نیست هزینه و زمانی را برای مراجعه‌ی حضوری صرف کند بلکه به راحتی با چند کلیک می‌تواند سفارش خود را به ثبت برساند. چاپخانه‌دار نیز نیازی به حضور در محل کار خود و صرف زمان برای پاسخگویی به هر مخاطب ندارد. همچنین هزینه‌های مربوط به محل ارائه‌ی خدمات و هزینه‌های بازاریابی نیز حذف می‌شود یا به حداقل می‌رسد.

به طور خلاصه مزایای استفاده از خدمات چاپ آنلاین برای مخاطبان شامل این موارد می‌شوند:

  1. صرفه‌جویی در هزینه‌های چاپ
  2. صرفه‌جویی در زمان
  3. امکان سفارش در هر ساعت شبانه‌روز
  4. تنوع بالای محصولات و طرح‌ها
  5. امکان پرداخت آنلاین
  6. به حداقل رسیدن خطاهای چاپی از جمله امکان گم شدن سفارش (در چاپ سنتی این احتمال وجود دارد)
  7. امکان پیگیری آسان و لحظه‌ای سفارش
  8. امکان برقراری ارتباط آنلاین با مسئولان و درخواست راهنمایی و مشورت از آن‌ها
  9. ضمانت سلامت سفارش‌ها
  • امکان چاپ به صورت محدود و با قیمتی اقتصادی

معایب استفاده از چاپ آنلاین کدامند ؟

مواردی وجود دارد که در آن‌ها بهتر است به جای استفاده از خدمات آنلاین چاپی، از چاپ سنتی استفاده کنید:

  1. معمولا ارسال سفارش‌ها، خصوصا اگر چاپخانه در شهر دیگری واقع شده باشد، با پست انجام می‌گیرد و این موضوع باعث می‌شود که با وجود اینکه سفارش در کمترین زمان ممکن آماده شده است، ارسال آن یک الی سه روز زمان ببرد. بنابراین اگر کار چاپی شما مختصر است و زمان بسیار محدودی برای انجام آن دارید بهتر است از چاپ سنتی استفاده کنید.
  2. اگر اولین بار است که از یک سایت برای خدمات چاپ آنلاین استفاده می‌کنید، سفارش محصولات لوکس با هزینه‌های بسیار بالا می‌تواند ریسک بالایی به دنبال داشته باشد. شما به صورت آنلاین قادر به لمس محصولات و تشخیص تناسب آن‌ها با انتظار خود نیستید و ممکن است نتیجه‌ی کار متفاوت با آنچه می‌خواستید باشد.
  3. اگر به کار طراحی وارد نباشید ممکن است در استفاده از اندازه‌ها، رنگ‌ها، فاصله‌ها و فونت اشتباه کنید و محصول نهایی انتظار شما را برآورده نکند. 

انواع محصولات چاپی را بشناسید

همان‌طور که در مقدمه اشاره کردیم محصولات چاپی بسیار متنوع و گسترده هستند. این محصولات شامل: چاپ عکس، چاپ روی تیشرت، چاپ تصاویر روی ماگ و لیوان، چاپ کارت ویزیت، چاپ بنر تبلیغاتی، چاپ بروشور، چاپ سربرگ، چاپ کاتالوگ، چاپ ست اداری و … می‌شوند. این موارد، تمامی محصولات چاپی نیستند و شما می‌توانید از قسمت محصولات هر سایت، گزینه‌های ارائه‌شده‌ی آن را ببینید.

  • ۰۰/۰۸/۱۳
  • خبرچین khabarchain

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی