خبرچین

خبرچین مرجعی برای آموزش بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.

خبرچین

خبرچین مرجعی برای آموزش بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.


تیم خبرچین به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف ما کمک به آشنایی مردم با فناوری‌های جدیدی مثل بیت‌کوین، بلاکچین و ارزهای دیجیتال هست و در این راه سعی می‌کنیم تا پروژه‌های کلاهبرداری را هم به شما معرفی کنیم. ما در سایت خبرچین و شبکه‌های اجتماعی دیگرمان سعی میکنیم تا با آموزش ساده مفاهیم پایه و اصولی ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین به شما در برداشتن اولین قدم‌هایتان کمک کنیم.

  • ۰
  • ۰

همه چیز در مورد صرافی بایننس

 

با افزایش انواع ارز های دیجیتال و افزایش میزان محبوبیت شان در میان مردم و همچنین با کاربردی تر شدن استفاده از ارزهای دیجیتال؛ از خرید یک قهوه گرفته تا معاملات بزرگ میلیون دلاری، کم کم نیاز به شرکت هایی احساس شد که بتوانند فضای امنی را ایجاد کنند و در آن فضای امن مردم مشغول به تبادل ارزهای خود با یکدیگر شوند. در این مقاله سعی شده است که به معرفی بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال یعنی صرافی بایننس پرداخته شود.

تاریخچه و چگونگی پیدایش

این صرافی بزرگ اولین بار در سال ۲۰۱۷ در کشور چین تاسیس شد. موسس آن فردی بود به نام چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao).

اما به خاطر قوانین و مقررات بسیار سخت کشور چین در خصوص ارزهای دیجیتال، ژائو مجبور به انتقال صرافی خود به ژاپن شد. کشوری که در رابطه با رمز ارزها بسیار روشن بینانه تر از چین عمل کرده است.

اما این فقط تنها دلیل ژائو برای بردن صرافی اش به ژاپن نبود، بلکه قبل از بنیان گذاری این صرافی بزرگ، ژائو چند سیستم مبادله برای بورس کشور ژاپن را توسعه داده بود که این امر هم نقش بسزایی در تبدیل کردن بایننس به غولی که الان مشاهده می کنیم داشت. همچنین ژائو در کارنامه شغلی خود موفقیت‌هایی نظیر مدیر فنی شرکت «blockchain.com»  و توسعه کیف پول بلاک چین را نیز دارد.

موسسان و توسعه دهندگان صرافی بایننس در ابتدا برای جمع آوری سرمایه مورد نیاز برای تاسیس، دست به توزیع اولیه ارز دیجیتال خود کردند. صرافی بایننس دارای توکن مختص به خود است هرچند نام این رمزارز از اول پیدایشش بایننس کوین بود اما در واقع بایننس کوین یک توکن بود که با عرضه اولیه خود توانست ۱۵ میلیون دلار را جمع‌آوری کنند.

این توکن در اوایل حضورش در بازار ارز های دیجیتال ارزشی به اندازه یک دهم دلار برای هر واحد داشت اما در سال ۲۰۲۱ ارزش آن به بالای ۵۰۰ هم دلار رسید که نشان دهنده افزایش قدرت کم نظیر این صرافی است.

اگر بخواهیم مثال دیگری برای چگونگی افزایش قدرت بایننس بیاوریم باید به ژانویه سال ۲۰۱۸ برگردیم یعنی کمتر از یک سال بعد از تاسیس صرافی بایننس که در آن ماه این شرکت به خاطر حجم انبوه کاربران متمایل به ساخت حساب کاربری برای مدتی مجبور به توقف ثبت نام و عدم پذیرش کاربران جدید شد. رکوردی که در آن ماه ثبت شده بود ایجاد ۲۴۰ هزار اکانت جدید در یک روز بود.

ویژگی ها و مزایای صرافی بایننس

حال برای درک بهتر قدرت صرافی بایننس و آشنایی بیشتر به ویژگی های مهم و مزایای این صرافی می پردازیم.

همه چیز در مورد صرافی بایننس

  • ۰۰/۰۲/۱۱
  • خبرچین khabarchain

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی